copyblog

Szövegírás. Szövegértés. Közösség, marketing.
Ez egy copyblog.
Az eredeti: laca.posterous.com
about.me
alchimedia

Friss topikok

Linkblog

Kinek írsz? Keresőbarát vs olvasóbarát szöveg

2011.02.22. 13:39 lacam

Aki webre ír, igyekszik keresőoptimalizált szöveget írni.
De mil lesz így az olvasókkal?

A keresőbarát szöveg ugye sok releváns kulcsszót tartalmaz, lehetőleg minél többször. A csupán SEO-ra tekintettel megírt szövegek éppen ezért gyakran körülményeskedőnek, túlírtnak tűnnek (ami persze még mindig jobb, mint ignorálni - vagy nem is ismerni:) - a SEO szempontokat)

Az olvasóbarát szöveg viszont lényegre törően tömör.

A rövidség alatt természetesen nem a szavak számát értem, hiszen létezik hat szavas irodalmi alkotás és 17 szavas headline is:

For sale: baby shoes, never used
( Ernest Hemingway)

At 60 miles an hour the loudest noise in this new Rolls-Royce comes from the electric clock
(David Ogilvy) 

 

Akkor hogyan írjunk olvasóbarát és keresőoptimalizált szöveget? (meta tags, keywords, text links, egyéb html bűvészkedés stb nem témája ennek a posztnak, arról kérdezze rendszergazdáját, SEO konzulensét - vagy akár engem)

Írjunk lényegre törően, egyszerűen, tagoltan - vagyis írjunk az olvasónak.
Ha neki jó, a keresőknek is jó lesz:)

Ugyanis még mindig a kontent a király.

A bejegyzés trackback címe:

https://copyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr882679510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása